Pages Menu
RssFacebook
Categories Menu

Zajęcia teatralne dla dzieci do lat 9

prowadzenie: Marta Rusiecka

wiek: 5-7 lat

termin: czwartek

godz. 17:00-17:55

wiek: 7-9 lat
termin: czwartek

godz. 18:00-18:55

cena: 120 zł / za 4 spotkania w miesiącu

o zajęciach: w czasie zajęć teatralnych będziemy rozwijać przede wszystkim wyobraźnię dzieci. Podążając za pomysłami naszych podopiecznych przeniesiemy się do świata magii. Inspirując się współczesnymi bajkami polecimy na zaczarowanym dywanie Aladyna albo zbudujemy nasz wspólny dom w Encanto. Każdy będzie tu ważną częścią grupy, więc razem stworzymy coś wyjątkowego. Dziecko – reżyser? A dlaczego nie! Indywidualne podejście jest głównym celem tych zajęć, aby każdy mógł wnieść coś od siebie.

W programie:
– gry i zabawy ruchowo – muzyczne
– wcielanie się w różne role, odgrywanie scen
– poszerzanie świadomości własnego ciała
– ćwiczenia z zakresu motoryki małej i dużej
– rozwijanie umiejętności wypowiadania się poprzez małe formy teatralne
– twórcze interpretowanie wierszy

korzyści: poznanie swoich mocnych stron, budowanie pewności siebie, nauka współpracy w grupie, pobudzanie kreatywności, wspieranie rozwoju indywidualnego każdego dziecka.

efekt: praca ze stresem na scenie, ponieważ niewykluczone są występy na scenie! 

instruktorka: Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, studiów I stopnia na kierunku: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka wraz z wychowaniem przedszkolnym, a studiów II stopnia na kierunku: pedagogika kultury z animacją teatru dzieci i młodzieży. Instruktor tańca.
Przygodę ze sceną rozpoczęła od szkolnego koła teatralnego, kontynuowała w różnych szkołach aktorskich i musicalowych. Równolegle odkrywała też nową pasję, jaką jest taniec. Na początku był to hip-hop, później jazz, broadway jazz, aż do tańca współczesnego. Zdobyła Mistrzostwo Europy oraz liczne nagrody w zawodach tanecznych. Występowała m.in. w Teatrze Muzycznym Roma, Teatrze Palladium, Teatrze Syrena, Teatrze Imka oraz na Scenie Współczesnej w Warszawie.
W pracy z dziećmi kładzie duży nacisk na ich samodzielność oraz twórczość myślenia i działania. Lubi pracować metodą projektu tak, aby każdy samodzielnie budował swoją wiedzę i doświadczenia. Wspiera uczniów w rozwoju indywidualnego potencjału poprzez rozwijanie ich zainteresowań.

Skip to content